Wednesday, April 4, 2007

Yandaş Siteye Şok Cevap!

Sevgili Okumazlarım,
Söylemekten çekinmiyorum.Milletçe okuma alışkanlığımız olmadığı gerçeğini görmezden gelemeyiz.Son zamanlarda dikkatimi çeken bir husus ki yandaş sitemde de cereyan etmektedir, ziyaretçilerin ağırlıklı olarak sıfır saniye blog okuduklarını işaret etmektedir.Yandaş site, sevgili arkadaşım counterın gösterdiği dakikaların yanlış olduğuna inansa da sitemeter'dır, counter'dır, bilimdir, yanılmazdır mantığıyla bu konudan bahsetmek isterim.Madem okumayacaksınız ciddi yazılarımı ben de son zamanlarda faaliyet göstermeye başlayan abidik gubidik medya sitesi yastıklati.blogspot'un incilerine cevap vererek gerekli tirajı sağlamayı amaçladım.

Meyve Veren Ağacı Taşlarlar!

Kalemine güvenip aramıza dahil ettiğimiz yandaş site önceleri Melike'ye saldırmış, daha sonra hızını alamayıp benimle ilgili asılsız iddilarda bulunmuştur.İddialardan biri yorgunluğumun altında yatan nedendir.Yorgunluğumun altındaki neden akedemik yüklerdir efendi! Son dönem stressidir! Altında başka bir neden aramak internet gazeteciliğine yakışmaz! Bu böyle bilinsin! demek isterim.

Yandaş site aynı asılsız iddialarına tabiri cazise kendimi intihar edeceğim söylentileri - tövbe tövbe- ile devam etmiştir.Ben ki bir kelebek, ben ki bir mutluluk abidesi intiharın inini outunu düşünmemekteyim.İntihar edeni anlamamaktayım efendim.
Yandaş site aynı zamanda kimliğimi de gizlediğimi ve fotoğrafımı koymadığımı da inatla belirtmekte ve de kimliğimi açıklamamı istemektedir.Blog benimdir, kimlik benimdir.İster açıklarım ister açıklamam benim fikrimdir.

Bir üçüncü iddia ise çılgın bir hayat yaşadığım yönündedir.Ben ki arkadaşları ile arada sıra biraraya gelen, okuluna giden, rejimini bir yapan, bir yapamayan sıkıcı bir insan olarak şu mütavazi hayatımda yaptığım en çılgınca şeyin size cevap yazmak olduğunu şahsınıza arz ederim.

Son Söz

Bazı siteler diğer popüler sitelere saldırarak tiraj sağlamak istemekte ve de bu oyuna bizi de alet etmek istemektedir.Bundan böyle sataşmalarına cevap verilmeyecek blog yayın hayatına halihazırda varolan harikulade çizgisini koruyarak devam edecektir. Bıdı bıdı bıdı bıdı..Kendilerini edebe adaba bir de yarın kantine laflamaya beklemekteyiz.Dersten çıkınca ararım.. Hehehe :)

No comments: