Saturday, August 4, 2012

İsmail


'İsmail, rakımı koy anlatıcam. !’

Koydun mu. Ha. 'Sonra işte bi baktım ! …

'Olmadı. Şuraya da bi peynir bişi koy lan. Koy, şahit hep bu allahsızlar!'

İsmail…Gel lan gel, boşver… Getirdin mi ..ha.. neyse.

Ne diyoduk… İsmail… Ondan sonra  baktım ki olacak gibi değil..

İsmail kavun yok mu lan evde? Peynirle gitmedi bi boğazıma yapıştı mı nedir anlamadım… Ne adamsın, lan yok mu ki?

Niye öyle baktın, vardır sende.. Getiriver… Vardır sende kesin..

İsmail gitme lan gitme, gitme ya gel lan.. Haaa getirdin mi… Neyse artık…ismail.. sana da,  gittin geldin gittin o kadar.. neyse…

Evet.. Nerede kaldığımı da hatırlamıyorum İsmail iyi mi…?

Ha.. olacak gibi değil, ya neyse..

A boğaz mı gözüküyor lan senin evinden bak apartmanın ucundan ışık mı lan o İsmail?  Vay anasını…

Bak ulan gördün mü, şurada apartman olmasa tabak gibi görücen demek ki İsmail boğazı…

Vay anasını, şans işte ismail… Bu apartmanı sonradan mı yaptılar, taşındığında bu eve var mıydı lan bu apartman…?

Hiç hatırlamıyorum lan ismail, iyi mi kayış kopmuş bende… Ama olsa da hatırlarım lan.. Yoktu di mi lan manzara? Olur mu ya eski apartman bu  nası sonradan yapamazlar ki ismail?

Kafam benim de durdu iyi mi İsmail…

Bak bak ya martı kondu, görüyor apartmanın tepesinde duruyor, bak bak… lan hayat bunlara güzel, denizde balık, çatıda uyku.. Karı kız davası da yoktur lan bunlarda di mi ismail?

Hay allah, gülesim yoktu da işte gülüyor insan… Naapsın.. Böyle davalardan… İsmail,  espriler şakalar falan hayat verir ismail…  Kendinle alay etmeyi bilicen, gerekirse İsmail…

Gerçi, sağlığın varsa gerisi boş aslında biliyor musun İsmail?

Sağlık dedim de manzarası tam olsa sağlığı bozulmaz insanın lan ismail…

İşte manzara, kimine gore nedir, tartışılır tabii İsmail.

Aslinda, bugün varsın yarın yoksun da İsmail, arası uzun mudur nedir anlamadım ki…

Of anam of İsmail ya…

Çekip gitsem diyorum İsmail, toparlanıp ha?

Ege olur, küçük bir sahil kasabası da.. Gerçi, dut gibi tek başıma napıcam ismail.. Dut muydu neydi lan o? 

Neyse, ismail geç oldu ben kalkayım.

Ulan şuraya inceden bi müzik bişi koymadın lan, ne antika adamsın ismail…

Kavun da durdu öyle boynu bükük lan, di mi baksana öyle gibi bi bakıyor..

Ulan neyse yersin sen ismail, yazın kavun m kalır kalmaz di mi lan?

Ulan ne adamsın ismail… senden kaçmaz.

Hadi Eyvallah ismail. '

3 comments:

Unknown said...

meze on numara olmuş:)

Özcan said...

http://ooncel19.blogspot.com.tr/

Unknown said...

www.albumcekimi.com