Tuesday, September 1, 2009

Uzaylıdan Mesaj...

‘Merhaba Dünya’lılar! Müsaitseniz misafirliğe gelmeyi düşünüyoruz. Fakat o kadar tırsık bir ırksınız ki, su savaşı için geldiğimiz sanıp kafamıza taş atarsınız diye korkuyoruz. Sizi bilgilendirmek adına söylüyoruz ki biz hanımla daha bu sabah kahvaltıda iki hidrojen ve bir oksijeni birleştirdik. Eğer sizin milyonlarca yılda gidilir gelinir dediğiniz yerlerden gelebiliyorsak, elbet suyumuz da bitmiş olamaz, benzinimiz de. Lütfen biraz saksılarınızı çalıştırın.

Sürekli sizin 'Dünya'lı ve bizim 'Uzay'lılar olduğumuzu söylüyorusunuz. Bir kere şunu iyice anlayın. Siz de bize göre uzaylısınız. Kendinizi beğenmiş halinizden bıktık usandık. Ayrıca bizi tasfir şekillerinizden de. Bizi görmeyi isterseniz biz görünürüz. Ya görünmemizi isteyin ya da bu paranoyak halinizi bir kenara bırakın. Hem görmek istemeyip hem de saçma sapan fikirlerle üstümüze gelmeyin.

Biz de sizden bıktık. Aman çok da meraklıydık size. Kendinizi ne sanıyorsunuz anlamış değiliz. Çok havalısınız ama hala petrol aramak için kuyu kazıyor, oksijen bitiyor diye ağlıyorsunuz. Herşeyden öte siz daha birbirinize uzaylısınız. Bilmem anlatabildik mi?

Biz de size görünmek için ölüp bitmiyoruz. Bir faydamız dokunur belki diye düşündüğümüzden gelip gidiyoruz. Yoksa biz gezegenlerimizde çok mutluyuz. Size ihtiyacımız yok. Size ihtiyacımız olsa sizi çoktan ele geçirmiştik. Bu da böyle bilinsin....Ve de buna ilaveten...

Buradan itibaren kanalın hattı kapandı. Ç.P.U kanalı adını verdiğim kanal sayesinde bana bağlanan uzaylılar, daha sonra ayıp söcükler söylemeye başlayınca onları sakinliğe davet ettim. ‘Bize akıl verme ulan!’ diyerek bana ayıp ulanlı sözcükleri söylediler. Oysa ki ben onları sadece bir yere davet etmiştim, anlamadılar. Ben de çok şaşırmadım. Bence kalpleri çok kırık. Onlara çiçek göndermemiz gerekir. Hepsi bu kadar. Bu dediklerimi bloğuna yazarsan çok sevinirim.

Ayşecik.

Ayşecik bu sözleri söyledikten sonra poğaçasını yemeğe devam etti. Ayşecik’e Ç.P.U adlı kanalın adını tam olarak sorduğumda bu kanalın adının ‘Çok Pis Uydurdum!’ olduğunu söylemiş ve daha sonra da pis pis sırıtmıştır. Ayşecik’e teşekkür ederiz.

No comments: