Sunday, March 18, 2007

Pazar Klibi...

Hava pek güzel...Mart,ılıman kışa rağmen karakterliliğini yitirmeyerek kapıdan baktırıyor kazma kürek yaktırıyor...Dayanamadım son zamanlarda çok hoşuma giden bir klibi paylaşayım istedim.Pink Martini'nin Amado Mio'su Rita Hayworth'un Gilda'daki görüntüleri ile eşleştirilmiş... Kısacası damar damar üstüne binmiş.
Şarkı güzel, klip harikulade.Eski Amerikan fimlerini sevemedim gitti.Fakat Gilda'yı merak ettim doğrusu.Rita'nın dans hamlelerine dikkat! Hamle diyorum çünkü zıp zıp zıplayan bir karakter kendisi.Şarkı sevip de kavuşamayan, kavuşup da 'Ne diye kavuştum beyyyn!' diye düşünen, 'Sevsem bile yeter kavuşmasam da olur!' diyenlere ve kavuşan mutlu mesut zatlara -ki bir elin beş parmağını geçmeyen kişiler bunlar, takdir ediyoruz- kısaca herhangi bir zaman diliminde 'Amado Mio!' diye çığıranlara gelsin.Kendimi bedava yemek yiyip Bolu'daki bilmem ne köftecisini bile yazan köşe yazarları gibi hissetmeden yazımı bitirmek isterim.. Kısacası yetkililere sesleniyorum birisi Gilda'nın dvdsini göndersin bana..Amacım buydu evet...

No comments: